Manapság szinte bármit akarunk csinálni az interneten, meg kell adni az email címünk. Kipróbálnád? Letöltenéd? Regisztrálnál? Semmi akadálya.
Jómagam tízből nyolcszor nem kérek hírleveleket. A maradék kettőből egynél elfelejtem eltávolítani az x-et, vagy tényleg érdekel.
Ennek ellenére nagyon ritkán olvasok hírleveleket. Egyszerűen annyi van, hogy az már nincs kedvem átnézni se. Legtöbbször csak végig pásztázom a szememmel, hogy nem-e került közé olyan, ami nem is hírlevél, a többit pedig törlöm.
Biztos van, aki nálam szorgalmasabban olvasgatja a hírleveleket, de azért nem ez a többség.
Ennek tudatában, mit csinál a webshop tulajdonos, ha akciók vannak vagy készletkisöprés?
Kiküld egy levelet csupa ordító nagybetűs tárgysorral, villogó piros egész levelet kitöltő százalékokkal. Valóban figyelemfelkeltő. De ha meg se nézem a levelet, pont ugyanannyit ér, mintha apróbetűsen suttogta volna.
Mivel nincs más csatorna, ezért megteszi ez is, és reménykedik, hogy az az egy aki még olvassa a hírleveleket, majd szól a többieknek is. Ha nem, akkor majd fizet a Google-nak meg a Facebook-nak, hogy tájékoztassák a saját ügyfeleit.
Inkább a PocketCartot használta volna!
Hiszen ha van egy mobil applikációja, akkor Push értesítéseket tud küldeni. Korlátlan mennyiségben. Nem kell újra fizetnie a reklámért, hogy ahhoz beszéljen, akit már egyszer megszólított.
Ráadásul a hírleveleknél és reklámoknál sokkal hatékonyabb csatornán tudja megszólítani őket.
Te melyiket választanád a fenti történedben? A Google-t kéred meg, hogy szóljon az ügyfeleidnek, a hírlevelekért imádkozol, vagy kihasználod a mai technológiák adta lehetőségeket, és saját mobil appodon keresztül szólítod meg őket?
Válassz okosan, kérd demónkat.