Ajánlás marketing a 21. században

A legtöbb cég forgalmának elég komoly százaléka származik ajánlásokból. A PocketCart kidolgozásakor fontos szempont volt, hogy a felhasználók számára természetes dolgokat ebbe is átemeljük.
Share on facebook
Share on linkedin

A legtöbb cég forgalmának elég komoly százaléka származik ajánlásokból. Ahhoz, hogy ajánljanak alapvetően három dologra van szükség:

  1. Kíváló termékre
  2. Kíváló kiszolgálásra (vagy árra)
  3. Az ajánlás menetének megkönnyítésére

Az első és a második pontot cégen belül kell kezelni, ha nem adott. Biztos vagyok benne, hogy te se szívesen ajánlasz egy rossz minőségű, trágya terméket. Viszont ha valami jó, és azt jó áron kaptad vagy tényleg érezted, hogy segíteni akarnak, akkor azt örömmel ajánlottad ismerőseidnek.

Ekkor jön képbe a harmadik pont. Volt már, hogy ajánlani akartál valamit, de nem emlékeztél a telefonszámra, a webcímre vagy e-mail címre, és mire odajutottál, hogy utánanézz, addigra már elszállt a pillanat?

Ennél még jobb, ha egy applikációban találsz egy terméket, de azt nem lehet megosztani. Keresel 10 percet, mire feladod, csinálsz egy képernyőképet és elküldöd azt. Ő meg keresse meg.

Mennyivel jobb lenne, ha könnyen tudnál ilyen lehetőségeket megosztani.

A jó példát követjük

A PocketCart kidolgozásakor fontos szempont volt, hogy a felhasználók számára természetes dolgokat ebbe is átemeljük.

Épp ezért bármelyik terméket könnyen meg lehet osztani akár üzenetben, akár emailen, bármilyen közösségi oldalon, vagy akár le is lehet menteni a hivatkozást.

Az már nem kérdés, hogy könnyű ajánlani. Innentől csak rajtad múlik, hogy a termék és a kiszolgálás is kíváló legyen.

Nézd meg a demónkat.

További cikkeink

Már nem olvassák a hírleveleidet?

Manapság szinte bármit akarunk csinálni az interneten, meg kell adni az email címünk. Kipróbálnád? Letöltenéd? Regisztrálnál? Semmi akadálya. Jómagam tízből nyolcszor nem kérek hírleveleket. A